Bicicletas en Cambrils (Quebec)

CAST
Pocas ciudades del país están tan bien equipadas como Cambrils para recibir a los amantes de la pequeña reina. Muchos hoteles tienen estacionamiento para bicicletas, también hay espacios de lavado y talleres, así como menús especiales para deportistas. Si eres un entusiasta del ciclismo o un simple ciclista de vacaciones, no dues en venir a la Costa Daurada!

Cycling Holidays, le proporcionará todo lo que necesita para que su estancia sea perfecta: traslado desde el aeropuerto de Barcelona o Reus, un día con un guía, un recordatorio de fotos, un día con una comida especial de cocina típica catalana, cata de vinos y las mejores rutas en bicicleta de carretera por sus más de 2.000 kilómetros.

CAT
Poques ciutats del país són tan equipades com Cambrils per rebre amants de la petita reina. Molts hotels tenen aparcament per a bicicletes, també hi ha espais de rentatge i tallers, i també menús especials per a esportistes. Si sou un entusiasta del ciclisme o un simple ciclista de vacances, vine a la Costa Daurada.

Cycling Holidays, us proporcionarà tot el que necessiteu perquè la vostra estada sigui perfecta: trasllat des de l’aeroport de Barcelona o Reus, un dia amb guia, un recordatori de fotos, un dia amb un dinar especial de cuina típica catalana, tast de vins i les millors rutes per bicicleta de carretera pels més de 2.000 quilòmetres.

Pour informations et réservations du Québec:

Sylvain Tremblay
tremblaycerf21@hotmail.com

+418 321 1042 Mai à janvier
+34 646 141 326 De février à avril